keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Tervetuloa Sylviankadulle

Olen Sepi Hiireläinen, valokuvaaja. 


Työskentelen muotokuvausten parissa ja olen usein hääkuvaajana. Töitäni näkee studiolla ja olen tunnettu valokuvauspiireissä ottamillani muotokuvilla.  Minulla on jo useamman vuosikymmenen työkokemus ja voisi sanoa että olen lähellä eläköitymistä mutta en kuitenkaan osaa edes kuvitella lopettavani työntekemistä.

Minulle tarjoutui kerrassaan mahtava tilaisuus elämässäni sillä vanha koulukaverini pyysi minua kuvaustöihin. Kuvauspyyntö ei tällä kertaa olekkaan mikään tavanomainen.

Sylvian kylä täyttää tänä vuonna 50 vuotta ja minua pyydettiin ikuistamaan Sylvian kylän tapahtumia jotta kuvista saataisiin koottua juhlakirja tämän vuoden loppuun menessä. Onhan se upeaa tarttua uuteen tilaisuuteen ja kuvata vähän jotain erilaisempaa mihin on yleensä tottunut. Sain vapaat kädet ja päätin täältä studiolta lähteä maalle Sylvian kylään Sylviankadulle. Tämä Sylviankatu on Sylvian kylän pääkatu ja siellä kaikki tapaavat toisiaan ja on menoa ja meininkiä.
 On mielenkiintoista tutustua työn lomassa uusiin ihmisiin ja olen saanut vapaat kädet työni suhteen. Katsotaan mitä tästä tulee ja mitä saadaan aikaiseksi.

Tervetuloa mukaan Sylviankadulle! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti